Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

"Αλλάζω" από το μιούζικαλ ΑΥΤΗ ΚΙ ΑΥΤΗ

μουσική Δ. Παναρετάκης, στίχοι Φ. Γέμτου

- Μπαμπά, θυμάσαι τότε που ήμουνα  δεκαεπτά;
Ένιωθα την ανάσα σου στο χέρι μου κρυφά ,
τα βράδια μην πεθάνεις.
 -Μαμά, θυμάσαι μου έλεγες στην κούνια τρυφερά
να δίνεσαι , μικρή μου, σα θεά,
τα αγόρια να ξεκάνεις.
- Μπαμπά, με μπούκωνες θυμάμαι παγωτά.
Ταξίδευες  και μου 'φευγες μακριά
τη θλίψη να γλυκάνεις.
-  Μαμά,  τις νύχτες έφτανες τα πόδια σου στ’ αυτιά
κι έκλαιγες  με ρόλευ στα μαλλιά
το λάθος  να κρεπάρεις.

 --  Αλλάζω
κι όσο αλλάζω
τη ζωή μου σε βάζο κοιτάζω
την παλιά...
Σου μοιάζω.
Δεν τρομάζω
και στη μοβ κορνίζα μου την αγάπη σου στεγάζω.
Κι έχε γεια.....



- Μαμά, τη μέρα που έγινα στ’ αλήθεια δεκαεπτά
απ’ έρωτα έχασε  ο μπαμπάς τα λογικά.
Σταμάτησες να ράβεις..

-Μπαμπά, σου γράφω γράμμα και το στέλνω στα κρυφά.
Άγιε βασίλη μου, όταν είχες  τη μαμά
παίρνατε  προφυλάξεις?

-Μαμά, με μπούκωνες τα βράδια παγωτά.
Ο έρωτας  που πίστευες παλιά
δε νοιάζεται αν χάσεις.
-Μπαμπά, σου στέλνω το ελκηθρό σου βιαστικά.
Και  πίσω μια για πάντα την ψευτιά,
δε χρειάζεται να ψάξεις...

 --  Αλλάζω
κι όσο αλλάζω
τη ζωή μου σε βάζο κοιτάζω
την παλιά...
Σου μοιάζω.
Δεν τρομάζω

και στη μοβ κορνίζα μου την αγάπη σου στεγάζω.

Κι έχε γεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου