Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Απολογισμός γενεθλίων

Καθώς κλείνω τα 38:

  • δεν τρέφω πια αυταπάτες
  • νιώθω οτι ανήκω  στην άλλη όχθη των πιο μεγάλων απ' τους μικρότερους χωρίς αυτό να με βαραίνει 
  • δεν βαλτώνω σε υπερσυναισθηματισμούς και επιδιώκω να ελέγχω και να ορίζω τον εαυτό μου
  • στοχεύω προς τον αφρό κι όχι προς την κατακόρυφη βουτιά
  • δεν ονειρεύομαι ακατάσχετα
  • δεν οραματίζομαι, αλλά δε με πειράζει
  • σκέφτομαι λιγότερο καλλιτεχνικά
  • θέλω να κάνω ταξίδια
  • δεν πνίγομαι σε όλα όσα θέλω να κάνω κι ας μην τα κάνω
  • θέλω να είμαι με τους ανθρώπους που αγαπάω 
  • θέλω να δω κι άλλα πράγματα που δεν ονειρεύτηκα ποτέ
  • δεν είμαι καλή, είμαι καλά
  • κλείνω κύκλους
  • ανοίγω καινούργιους
  • πιστεύω πως η ζωή αρχίζει και τελειώνει σε μια στιγμή και δεν ολοκληρώνεται ποτέ πραγματικά. 
  • εξοικειώνομαι ή τουλάχιστον είμαι κοντά.
και τώρα που τα γράφω όλα αυτά, σα να βουρκώνω λίγο, αλλά όχι πολύ κι αυτό είναι καλό... Χρόνια μου καλά:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου